Wat is het rustig op het forum...

Alle algemene niet-paarden-dingen kan je hier kwijt.
Imynd
Forumverslaafde

Berichtdoor Imynd » 28 nov 2015, 22:10

Wat is het de laatste tijd toch rustig op het forum, het lijkt met de jaren steeds minder te worden of verbeeld ik me dat? Als ik eens in de week kijk staan er soms nauwelijks nieuwe berichtjes bij. Interessante discussies hebben we eigenlijk al lang niet meer gehad. Het forum van Tolt is al net zo stil. Zijn we met zijn allen een beetje uitgepraat op social media? Of loop ik achter en is er een nieuw soort medium wat ik nog niet ken waar iedereen 'zit' ?

kvika
Forumverslaafde

Berichtdoor kvika » 28 nov 2015, 23:34

Nee, ook geen idee waar iedereen heen is. maar misschien ook weinig vragen?
En FB heeft ook wel een boel over genomen helaas.

lilly
Forumverslaafde

Berichtdoor lilly » 29 nov 2015, 07:19

Ik vindt het ook jammer ,er was soms wel een heel gedoe maar het was levendig.
En gezellig ,ook over onze andere dieren dan de paarden werden toen leuke foto s en verhalen gedeeld .

Er is een tijd voor alles ,misschien komt het ooit weer. :')

myr
Forumverslaafde

Berichtdoor myr » 04 dec 2015, 11:59

Ja jammer, vind ik ook. Maar hier ben ik alvast weer. En met twee postjes in tien minuten, maar liefst!

Merell123
Forumverslaafde

Berichtdoor Merell123 » 10 dec 2015, 20:43

Ik denk ook dat iedereen naar FB verplaatst is, is toch allemaal veel makkelijker (vind ik, ik internet altijd vanaf mijn telefoon).

myr
Forumverslaafde

Berichtdoor myr » 11 dec 2015, 09:48

Maar daar kun je niets opzoeken, toch? Stel ik wil handpaardrijden, dan is hier van alles te vinden, hoe doe je dat op fb?

Blíkske
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Blíkske » 11 dec 2015, 12:51

ja he..! Vind het eigenlijk ook wel jammer, al moet ik eerlijk zeggen dat ik hier ook nog maar weinig kom (maar dat is ook wel juist omdat er zo weinig nieuws gepost wordt laatste tijd ja) en eigenlijk alleen nog maar op FB kijk. Terwijl ik eigenlijk dit toch een mooier medium vindt, minder vluchtig dan Facebook, berichten en discussie kunnen veel langer blijven staan en doorgaan, en ook makkelijker teruggevonden worden. Op FB is het toch gauw meer een beetje van iemand roept iets (postief of negatief), er wordt wat terug geroepen, soms meer soms minder, maar bijna altijd is het hooguit een dag of 2 later al weer uit het beeld verdwenen (en knappe die het nog terugvindt :P ) tenzij iets eindeloos gedeeld wordt natuurlijk, maar dan nog ontstaan er daarmee dan niet echt "gesprekken" en blijft het lastig dat ook informatieve berichtjes veel moeilijker terug te vinden zijn dan bv hier. Dat is natuurlijk ook de kracht van FB (lekker makkelijk en gezellig, ff buurten, als in ff naar de kroeg wat kletsen) maar ook het manco, het mist wel diepgang, en dat waardeer ik eigenlijk wel van dit forum!

Merell123
Forumverslaafde

Berichtdoor Merell123 » 12 dec 2015, 00:43

Maar daar kun je niets opzoeken, toch? Stel ik wil handpaardrijden, dan is hier van alles te vinden, hoe doe je dat op fb?
Nee opzoeken lukt niet.. Ik denk als je iets zou willen vragen over handpaardrijden en je bent pas net lid (ik ben al lang lid dus dan weet je wel aardig wat er voorbij komt), dan kijk je even vluchtig de berichten door en dan vraag je het gewoon.

Ben het eens met Bliske, hier meer diepgang en items zijn makkelijker terug te vinden en gaan hierdoor wellicht langer door. Maar toch kiezen we (ik en blijkbaar vele anderen, anders was het hier niet zo rustig), voor Facebook. Uit gemakzuchtigheid?

Imynd
Forumverslaafde

Berichtdoor Imynd » 12 dec 2015, 21:22

Facebook heeft niet veel diepgang inderdaad, een heel vluchtig medium.
Jammer. Over twee jaar geen IJslandeforumbankje op het WK in Oirschot denk ik...

Brigit
Forumverslaafde

Berichtdoor Brigit » 14 dec 2015, 08:02

Ik persoonlijk vind fb nog steeds twee keer niks! Maar het voedt zichzelf -- hoe rustiger het wordt op het forum, hoe minder iedereen kijkt, dus hoe rustiger het wordt...

lilly
Forumverslaafde

Berichtdoor lilly » 14 dec 2015, 11:20

Ik was ook naar Facebook ,maar vond het te druk en ingewikkeld .
Ik heb het opgeheven.
Jammer dat zoveel mensen met hun verhalen en foto s en You tube filmpjes weg zijn van het forum.

En met hun dieren , ik hoop dat het goed met ze gaat.

Imynd
Forumverslaafde

Berichtdoor Imynd » 15 dec 2015, 23:26

Met mijn Ímynd gaat het goed. Ze is 20 ondertussen en al behoorlijk grijs. Vorig voorjaar is ze flink ziek geweest nadat haar vriendin was overleden. Uiteindelijk is ze verhuisd van de Breidablik naar de familie Roosen omdat ze daar zorg op maat kan krijgen, dat kan niet zo goed op een groot bedrijf. Ze is helemaal opgeknapt en heeft het er erg naar haar zin, en ik ook. Hoewel ik de dynamiek van de BB wel mis maar gelukkig kom ik er nog regelmatig om te lessen met een paard van Carla. Ímynd rijd ik alsof ze met pensioen is en dat gaat goed 😍 we wandelen wat af!

Adami
Renner

Berichtdoor Adami » 16 dec 2015, 08:40

Ja, het is hier rustig.....
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat met Imynd !

Roskur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Roskur » 21 dec 2015, 16:33

Ja, jammer is dat! FB is makkelijk en snel, maar mist helaas inderdaad vaak diepgang en het makkelijk opzoeken van dingen als je over een bepaald onderwerp iets wil weten.

Nu in de kerstvakantie zal het al wel helemaal rustig worden vrees ik.

Fijn dat het goed met Imynd gaat! :)

Koekie
Forumverslaafde

Berichtdoor Koekie » 21 dec 2015, 19:52

Hoi iedereen,

Ik was jullie ook helemaal vergeten en op een of andere manier weg van IJF ?? Oh ja foto's plaatsten vind ik hier moeilijk dat lukt niet en op FB zitten wel al mijn kennissen ook die zonder paarden of andere paarden.

Ergens wel jammer dat het hier in geploft is, ik ga af en toe weer een beetje meekijken/ lezen met jullie.

Terug naar “Praathoekje”