Verzorgster omgeving Spijkenisse

Als je weidegang zoekt of aanbiedt, of als je een bijrijder of verzorger zoekt.
» In deze rubriek mag WEL gereageerd worden op berichten. Off-topic berichten, die niet over het kopen of verkopen van de artikelen gaan, worden verwijderd. Voor meer informatie kan je de topicstarter PBen, e-mailen óf reageren in het topic.
Ineke
Draver

Berichtdoor Ineke » 14 dec 2015, 10:06

Ik ben opzoek naar een verzorgster voor mijn Ijslander Muna voor 1 of 2x in de week en eventueel tijdens vakanties.
Muna is een lieve maar ook eigenwijze merrie, daarom zoek ik wel iemand die consequent is en stevig in haar ( of zijn) schoenen staat als het gaat om grenzen aangeven.
Muna 's karakter in een paar woorden: liever lui dan moe, lief, soms een stresskip maar ook weer snel uit de stess modus en een tikkeltje dominant. Ze vereist duidelijkheid, dan doet ze alles voor je.

Als je wil rijden vraag ik een kleine bedrage in de kosten en is regelmatig les nemen ( minimaal 1x per 3 weken) een harde eis.

Voor alleen verzorgen zonder te rijden vraag ik geen bijdrage in de kosten.

Verder verwacht ik dat je op de dagen dat je komt haar stal uitmest en voer klaar zet voor de volgende dag ( zijn 3 emmers hooi die je moet klaar zetten)

Muna staat in Geervliet vlakbij Spijkenisse.
De stal beschikt over een verlichte eb en vloed rijbaan, een verlichte gedraineerde paddock, een aparte longeercirkel, een overdekte wasplaats en veel weiland.
De stal zit ongeveer 10 min stappen van een natuurgebied met diverse ruiterpaden.

Lijkt het je wat? Stuur mij dan een pb om kennis te komen maken :)

Terug naar “Stalling & Weidegang, Bijrijders & Verzorgers”