Omgeving Lisse bijrijder

Als je weidegang zoekt of aanbiedt, of als je een bijrijder of verzorger zoekt.
» In deze rubriek mag WEL gereageerd worden op berichten. Off-topic berichten, die niet over het kopen of verkopen van de artikelen gaan, worden verwijderd. Voor meer informatie kan je de topicstarter PBen, e-mailen óf reageren in het topic.
Kipje
Stapper

Omgeving Lisse bijrijder

Berichtdoor Kipje » 04 sep 2016, 10:42

Hallo
Omdat ik weer wil gaan rijden zoek ik iemand in Lisse en omgeving met IJslander (s) die af en toe wat hulp kan gebruiken met beweging geven en als het in de tijd past die ik eraan kan besteden,, andere verzorgings werkzaamheden.
Ik heb iets ervaring met IJslandse paarden en veel ervaring met paarden in het algemeen
Ik weeg 70 kilo, ben ongeveer 1,78 lang
Feit is dat ik in het voorjaar een tocht in Noorwegen wil maken op IJslandse paarden en daar moet voor getraind worden ( liefst lange buitenritten) om mega spierpijn te voorkomen haha En ik vind het natuurlijk heel fijn om weer met paarden aan de gang te gaan! Ik denk zeker 1 keer in de week te kunnen komen, ik moet kijken hoe het loopt met combineren gezin en werk.
Laat een berichtje achter als je denkt dat we elkaar kunnen helpen, meebetalen geen probleem
Groetjes Liek

Pjotr
Draver

Re: Omgeving Lisse bijrijder

Berichtdoor Pjotr » 14 sep 2016, 21:17

Hoi, is Spaarndam (vlakbij Haarlem) te ver voor je?

groetjes
Maaike

Terug naar “Stalling & Weidegang, Bijrijders & Verzorgers”