Gez. Stalling haarlem of amsterdam

Als je weidegang zoekt of aanbiedt, of als je een bijrijder of verzorger zoekt.
» In deze rubriek mag WEL gereageerd worden op berichten. Off-topic berichten, die niet over het kopen of verkopen van de artikelen gaan, worden verwijderd. Voor meer informatie kan je de topicstarter PBen, e-mailen óf reageren in het topic.
Jennanne
Stapper

Gez. Stalling haarlem of amsterdam

Berichtdoor Jennanne » 14 dec 2016, 19:51

:) Hoi!

In juni moet ik verhuizen wegens allerlei redenen. En ik weet niet zeker of het me gaat lukken om in de stad waar ik nu woon te blijven en of dit handig is. Amsterdam of Haarlem zijn plaatsen die voor mij handiger/beter zouden zijn.

Maar mijn paard staat nu op een prachtige plek en ik wil haar niet verhuizen als het niet beter wordt dan waar ze nu woont.

Dus, voordat ik halsoverkop verhuis naar een stad terwijl mijn paard daar niet gelukkig wordt ben ik benieuwd naar pensionstallingen omgeving haarlem/Amsterdam.

Ze staat nu 24/7 buiten en dit wil ik zo houden. Meehelpen met mest opruimen/paarden in de wei of op paddock zetten en andere klusjes vind ik ontzettend leuk dus ik ben absoluut niet op zoek naar een stal waar alles voor me wordt gedaan. Luxe is ook absoluut geen vereiste, als er maar verder goede uitrijmogelijkheden zijn, een bak en leuke mensen/paarden en een wei. Verder hebben we niks nodig!

Als iemand iets weet hoor ik het graag :)

Terug naar “Stalling & Weidegang, Bijrijders & Verzorgers”