Ben Colenbrander zegt lidmaatschap fokcommissie op

Vragen en onderwerpen over de fokkerij.
Buska
Telganger

Berichtdoor Buska » 13 jun 2014, 23:08

He!?!? Hoe kan dit?!? Zo, zomaar zonder uitleg? En dit was 14 feb al bekend!!! En nu pas gepubliceerd!! Vreemde gang van zaken. Krijg daar een nare bijsmaak van... NSIJP (afdeling Fokkerij) dit behoeft uitleg aan je (betalende!!!) leden!

Staat op de site van het NSIJP:
Op 14 februari jongstleden heeft Ben Colenbrander zijn lidmaatschap van de fokcommissie opgezegd. Ben heeft daarbij aangegeven zich niet langer te kunnen en willen verenigen met het door Fokcie en stamboeksecretaris gevoerde (fokkerij)beleid. Wel heeft hij zich bereid verklaard zijn specifieke kennis en kunde aan de vereniging beschikbaar te (blijven) stellen. Het NSIJP is Ben Colenbrander erkentelijk voor zijn deskundige en betrokken inbreng en inzet in de fokcommissie over de afgelopen jaren.

Rós
Draver

Berichtdoor Rós » 14 jun 2014, 01:23

Is het niet handiger wanneer je dit soort vragen hebt je te richten aan de desbetreffende persoon waar je de vraag aan wilt stellen cq waar je antwoord van verwacht en in dit geval de stamboeksecretaris door een mail naar haar te sturen of haar te bellen.

Vragen stellen via dit soort media heeft volgens mij dan weinig zin.

Spinet
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Spinet » 14 jun 2014, 11:30

Volgens mij gaat het "Buska" meer om de awareness dat dit gebeurd is.
Het feit dat leden pas na 4 maanden op de hoogte worden gesteld van dit soort informatie en dat niet moet kunnen.

Buska
Telganger

Berichtdoor Buska » 15 jun 2014, 21:58

Ja, dat klopt.
Het gaat mij er inderdaad meer om dat meer mensen dit weten.
Belangrijke informatie / veranderingen e.d. zullen eerder aan de leden bekend gemaakt moeten worden.
Tenzij de betrokken persoon (in dit geval Ben Colenbrander) dit niet zou willen. Ik weet dat dat niet het geval is.

Ik probeer mensen (NSIJP leden) wat wakker te schudden.

Grtjs
Janita

Terug naar “Fokkerij”