En welke hengst voor deze merrie...?

Vragen en onderwerpen over de fokkerij.
Henni
Forumverslaafde

Berichtdoor Henni » 19 apr 2012, 14:17

Arni start op de wedstrijd van aankomende zaterdag. Misschien leuk om te gaan kijken. Er doen meerdere gave hengsten mee!
Het is dat ik moet werken, anders was ik zeker gaan kijken, er valt veel moois te zien!

oliviaatje33
Renner

Berichtdoor oliviaatje33 » 23 apr 2012, 13:02

vind zelf Frosti fra Heidi erug mooi!
veel succes met zoeken

jari
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor jari » 23 apr 2012, 21:44

Ik ga voor zijn vader Elrir frá Heidi .....
Wel een beetje ver weg, maar resultaat!!!!!!! d:)d

Groet Marian

oliviaatje33
Renner

Berichtdoor oliviaatje33 » 24 apr 2012, 09:38

wat heb je trouwens een mooie merrie!

Meer
Stapper

Berichtdoor Meer » 26 apr 2012, 15:29

Hartelijk dank voor alle tips wederom!

Ik ben afgelopen zondag naar Vadall wezen kijken bij Petra en hij is toch echt ontzettend leuk!

Hij lag heerlijk in de paddock en bleef ook gewoon liggen toen wij met 4 man om hem heen gingen staan, liet zich overal aanraken en kroelen. Toen hij uiteindelijk besloot op te staan, toen ging ie toch mooi lopen.. Hij heeft ontzettend lange benen en heel ruime gangen. Hij heeft echt een verbazingwekkend gesprongen galop en dat voor een vijfganger.. We hebben ook drie nakomelingen kunnen bekijken en ook die waren allemaal echt heel leuk + mooi.

Ik moet zeggen dat ik wel echt behoorlijk weg van deze hengst ben.. Zo'n fijn karakter en dan zulke gangen ...:)

Ik ga zondag natuurlijk nog wel naar de hengstenkeuring om de concurrentie (Atli en Arni geir) te bekijken maar die moeten wel echt heeeel bijzonders uitstralen willen ze mijn keuze nog beïnvloeden.

Haha en dat terwijl ik op het eerste filmpje dat ik van Vadall zag, ik hem helemaal niet zo aansprekend vond..

xRobinSputnik
Renner
Contacteer:

Berichtdoor xRobinSputnik » 26 apr 2012, 16:03

Gaaf :') Ik ben ook helemaal verliefd op Vadall haha, mijn merrie staat daar nu om gedekt te worden door hem :D Vorig jaar was het niet gelukt helaas :(

Ik heb ook nog een klein Vadall-filmpje mocht je het leuk vinden om die te kijken :P <a href='http://www.youtube.com/watch?v=GVpH9Cu8rC8' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=GVpH9Cu8rC8</a>

oliviaatje33
Renner

Berichtdoor oliviaatje33 » 26 apr 2012, 16:26

Gaaf :') Ik ben ook helemaal verliefd op Vadall haha, mijn merrie staat daar nu om gedekt te worden door hem :D Vorig jaar was het niet gelukt helaas :(

Ik heb ook nog een klein Vadall-filmpje mocht je het leuk vinden om die te kijken :P <a href='http://www.youtube.com/watch?v=GVpH9Cu8rC8' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=GVpH9Cu8rC8</a>
wat een leuk filmpje!

Roskur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Roskur » 26 apr 2012, 20:31

Ik moet zeggen dat ik het wel lastig vind dat er zo weinig prijzen op internet te vinden zijn. Aangezien ik nog student ben telt dat namelijk wel degelijk mee in mijn beslissing.. Ik vind het ook zo wat om al contact met de hengsteneigenaren op te nemen als ik nog zoveel opties heb, maarja zo kan ik de hengsten niet tegen elkaar afzetten wat betreft prijs...
Ik zou toch gewoon contact opnemen met de eigenaren van het lijstje. Je kan in je mailtje ook gewoon eerlijk zeggen dat je het nog niet zeker weet, dat je wil kiezen en de prijs ook meeneemt in je keuze. Voor hun is het niet veel moeite een mailtje terug te sturen met prijs-informatie hoor en dan weet je ook waar je aan toe bent. :)

Wat een naam trouwens, Vaðall, probeer dat maar eens uit te spreken met die a opgesloten tussen een ð en een ll. :') Wel een mooie film van 'm.

Meer
Stapper

Berichtdoor Meer » 07 mei 2012, 11:53

Hoi allemaal!

Vrijdag heb ik Perla naar Vadall gebracht..! Nu maar hopen dat ze een beetje vlot hengstig wordt en natuurlijk dat er volgend jaar een mooi, gezond veulentje in de wei staat!

Wanneer Perla drachtig is zal ik dat hier natuurlijk even laten weten en hopelijk kan ik volgend voorjaar foto's van het kleintje op het forum plaatsen.

Allen, hartelijk dank voor jullie tips en adviezen!

Reina
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Reina » 07 mei 2012, 14:40

Leuke keuze d:)d

Terug naar “Fokkerij”